Oblici sudjelovanja

Program skupa obuhvaća priopćenja izvornih temeljnih i primijenjenih istraživanja iz svih područja psihologije. Oblici sudjelovanja su sljedeći:

- simpozij (4 rada različitih autora koji se bave zajedničkom temom ili nizom istraživanja, a koje okuplja organizator simpozija)
- usmeno izlaganje (izlaganje pojedinačnog istraživanja ili teme)
- poster (prezentacije koje omogućavaju intenzivnu interakciju autora i sudionika)
- okrugli stol (rasprava o relevantnoj stručnoj ili istraživačkoj temi)

Priprema sažetaka i izlaganje radova

Sažetak rada treba biti napisan na standardnom hrvatskom ili engleskom jeziku. Sažeci koji jezično značajno odstupaju od standarda odabranog jezika, neće biti uključeni u postupak recenzije. Opseg sažetka mora biti od 1800 do 2000 znakova, što ne uključuje naslov rada, ime autora i naziv institucije. Autori trebaju označiti koju vrstu izlaganja prijavljuju (simpozij, usmeno izlaganje, poster ili okrugli stol). Sažeci empirijskih radova trebaju sadržavati jasno izložen cilj i/ili problem istraživanja, metodologiju te glavne rezultate s naznakama njihove interpretacije. Budući da je broj radova koji će moći biti izloženi ograničen, kako bismo omogućili što većem broju autora da izlože svoj rad, jedna osoba može biti autor u najviše tri rada, pri čemu na samo jednom može biti prvi ili jedini autor.

Programski odbor će recenzirati prijavljene radove i donijeti odluku o njihovu prihvaćanju za izlaganje na skupu. Obavijest autorima o prihvaćanju rada bit će poslana do 15. 2. 2013. Sažeci prihvaćenih radova bit će tiskani u knjizi sažetaka, koja će biti objavljena prije početka održavanja skupa. U program i knjigu sažetaka bit će uvršteni samo radovi prihvaćeni za izlaganje, čiji autori uplate kotizaciju najkasnije do 15. 3. 2013.

Trajanje usmenog priopćenja ograničeno je na 15 minuta, a neposredno nakon svakog izlaganja predviđena je rasprava u trajanju od 5 minuta. Simpozij mora imati 4 rada.

Radovi se mogu izložiti na hrvatskom ili engleskom jeziku.

Predviđene dimenzije postera, koji će biti izloženi u okviru poster sekcije, su 90 x 120cm.

Kotizacija

Kotizacija za sudionike konferencije uključuje pravo sudjelovanja u svim konferencijskim aktivnostima, konferencijske materijale uključujući program i knjigu sažetaka, osvježenje u pauzama, domjenak dobrodošlice, te konferencijsku večeru.

Studenti (uključujući i studente poslijediplomskog studija) koji žele prisustvovati konferenciji nisu oslobođeni plaćanja kotizacije, ali je za njih osigurana niža kotizacija, pri čemu se najkasnije do 1. travnja moraju registrirati putem sustava on-line prijave. Studentska akreditacija omogućuje pristup svim konferencijskim aktivnostima, osvježenje u pauzama te domjenak dobrodošlice, ali ne uključuje konferencijsku večeru. Studenti koji izlažu rad moraju se registrirati prije 15. ožujka kako bi njihov rad bio uključen u raspored programa te knjigu sažetaka. Studenti dokaz o svojem studentskom statusu (potvrdu fakulteta da su trenutno upisani u određenu godinu preddiplomskog, diplomskog ili poslijediplomskog studija na dotičnom fakultetu) moraju poslati putem e-maila na adresu drzb@ffzg.hr. Studenti psihologije na Filozofskom fakultetu u Zagrebu kao dokaz svog studentskog statusa umjesto potvrde mogu poslati svoj matični broj studenta.

Odobrena je snižena kotizacija za psihologe-vježbenike i nezaposlene u iznosu od 50 kn. Psiholozi-vježbenici trebaju na e-mail drzb@ffzg.hr poslati: svoje ime i prezime, instituciju u kojoj odrađuju vježbenički staž te ime i prezime mentora.
Nezaposleni psiholozi trebaju na e-mail drzb@ffzg.hr poslati potvrdu o nezaposlenosti.

Kotizacija za osobe u pratnji uključuje sudjelovanje na svečanom otvorenju i prvom pozvanom predavanju, domjenak dobrodošlice i konferencijsku večeru. Osobe u pratnji trebaju se registrirati najkasnije do 1. travnja putem sustava on-line prijava.

Pristup konferencijskim događanjima bit će omogućen samo registriranim sudionicima koji imaju vidljivo istaknutu konferencijsku akreditaciju.

Članovi Hrvatskog psihološkog društva imaju pravo na sniženi iznos kotizacije, pod uvjetom da su platili članarinu za 2013. godinu ili da članarinu plate prilikom registracije.

Zadnji rok za uplatu rane kotizacije je 1. 3. 2013. U program i knjigu sažetaka bit će uvršteni samo radovi prihvaćeni za izlaganje, čiji autori uplate kotizaciju najkasnije do 15. 3. 2013.

Iznosi kotizacije

Rokovi uplateSudionici koji nisu članovi HPD-a
Članovi HPD-a
Pratnja
Studenti
Vježbenici i nezaposleni
Rana kotizacijaDo 1.3.2013.500 kn400 kn250 kn
 50 kn
 50 kn
Redovna kotizacijaOd 2.3. do 31.3.2013.650 kn550 kn250 kn
 50 kn
 50 kn
Kasna kotizacija Od 1.4.2013.800 kn800 kn   

Upute za plaćanje kotizacije

Primatelj uplate: Filozofski fakultet u Zagrebu
Adresa primatelja: Ivana Lučića 3, 10000 Zagreb
Banka: Zagrebačka banka d.d., Savska 60
Broj žiro-računa: 2360000-1101311177
Poziv na broj: 2103
Svrha uplate: Kotizacija za skup 21. DRZB

Za plaćanje iz inozemstva, prilikom uplate treba navesti i sljedeće podatke:
IBAN: HR1823600001101311177
SWIFT: ZABAHR2X

Molimo da potvrdu o uplaćenoj kotizaciji svakako pošaljete e-mailom na adresu drzb@ffzg.hr ili na fax broj +385 1 6120-037, kako bismo osigurali da na vrijeme dobijete svoju konferencijsku akreditaciju i materijale.

Molimo da uplate vršite preko FINE zbog lakšeg identificiranja uplatitelja.

Bodovanje

Skup je prijavljen Hrvatskoj psihološkoj komori i Hrvatskoj liječničkoj komori te će za članove tih komora biti bodovan u skladu s njihovim pravilnicima.

Bodovanje Hrvatske psihološke komore za skup s međunarodnim sudjelovanjem predviđa sljedeće bodovanje:

pozvani predavaci - 30
aktivni sudionici - 25
pasivni sudionici - 18

Hrvatska liječnička komora odobrila je bodovanje sudjelovanja prema sljedećoj kategorizaciji:

Aktivno sudjelovanje - 15 bodova
Pasivno sudjelovanje - 10 bodova