Radionica

Čast nam je pozvati vas na konferencijsku radionicu pod nazivom: Practical Applications of the Achenbach System of Empirically Based Assessment koju će održati prof. Thomas M. Achenbach i prof. Leslie A. Rescorla u četvrtak, 11. travnja 2013. godine, od 9 do 14h.

Zbog velikog interesa za radionicu, a u svrhu što bolje organizacije iste, molimo vas da svoju predbilježbu za sudjelovanje pošaljete na mail adresu: drzb@ffzg.hr

Cijena radionice je 500 kn po osobi. Molimo Vas da uplatite iznos prema sljedećim podacima:

Primatelj uplate: Filozofski fakultet u Zagrebu

Adresa primatelja: Ivana Lučića 3, 10000 Zagreb

Banka: Zagrebačka banka d.d., Savska 60

Broj žiro-računa: 2360000-1101311177

Poziv na broj: 2103

Svrha uplate: DRZB radionica

Molimo da potvrdu o uplati pošaljete e-mailom na adresu cpp@ffzg.hr ili na fax broj +385 1 6120-202.

Biografija

Prof. Dr. Thomas M. Achenbach
Research Center for Children, Youth, and Families
Department of Psychiatry, University of Vermont, USA

Thomas M. Achenbach, profesor psihologije i psihijatrije, diplomirao je na Sveučilištu Yale 1962. godine, a doktorirao na Sveučilištu Minnesota 1966. godine. Bavi se multikulturalnim metodama procjenjivanja bihevioralnih, emocionalnih i socijalnih poteškoća, te proučavanjem adaptivnog funkcioniranja. Ravnatelj je Istraživačkog centra za djecu, mladež i obitelj na Sveučilištu Vermont. Do sada je održao preko 300 pozvanih predavanja u preko 30 zemalja svijeta, te je autor više od 300 publikacija.

Prof. Dr. Leslie Rescorla
Department of Psychology, Bryn Mawr College
Bryn Mawr, PA, SAD

Leslie A. Rescorla diplomirala je modernu europsku povijest i književnost 1967. godine na sveučilištu Radcliffe, magistrirala ekonomsku povijest 1968. na London School of Economics, a doktorat je stekla iz područja dječjeg razvoja i kliničke psihologije na Sveučilištu Yale 1967. Godine 1993/94. postala je direktorica Instituta za dječji razvoj na Bryn Mawr koledžu, gdje i danas ima kliničku praksu, u sklopu koje radi s djecom i roditeljima, te je konzultant školama. Od 1994. do 2004. bila je predstojnica Odsjeka za psihologiju na Bryn Mawr koledžu. Licencirani je klinički psiholog i certificirani školski psiholog.

Achenbach System of Empirically Based Assessment (ASEBA)

ASEBA (Achenbach System of Empirically Based Assessment) instrumenti za procjenu djece pokrivaju značajne aspekte dječje psihopatologije, a valjanost, pouzdanost i efikasnost ovog sustava potvrđena je u preko 7000 publikacija. Više od 9000 autora koristilo je ove instrumente u više od 80 zemalja svijeta. Ovi instrumenti procjene su dimenzionalni i probleme ponašanja i emocija grupiraju u sindrome, koji formiraju dvije grupe:  internalizirane i eksternalizirane sindrome. ASEBA instrumenti su jedan od najčešće korištenih instrumenata za procjenu psihopatologije te je edukacija stručnjaka o primjeni ovih instrumenata prvi korak i poticaj za pokretanje istraživanja koja će omogućiti bolje razumijevanje mentalnog zdravlja djece. Profesor Achenbach i prof. Rescorla će svojom edukacijom prikazati razvoj ASEBA instrumenata, kao i praktične primjene ovih instrumenata.