Odgovori na najčešća pitanja
Što zapravo znači hibridna forma konferencije?
Hibridna forma znači da se konferencija odvija uživo na Filozofskom fakultetu za sve aktivne i pasivne sudionike i sudionice koji mogu i žele biti uživo, a da se istovremeno sve aktivnosti skupa održavaju i online za one koje ne žele ili ne mogu biti prisutni uživo. Prvi put ove godine, putem platforme, omogućeno je i naknadno praćenje sadržaja koje ste možda propustili, a htjeli ste ih poslušati.
Mogu li dio konferencije pratiti online, a dio uživo?
Naravno. Svi sudionici koji su platili kotizaciju imaju pravo birati kako će sudjelovati na konferenciji za svaku pojedinu sesiju.
Kako ću se priključiti online aktivnostima?
Prije početka konferencije, od strane naših partnera, dobit ćete mail s personaliziranim linkom koji vas vodi direktno na platformu za konferenciju. Taj će link biti vaša ulaznica tijekom cijele konferencije.
Trebam li imati covid potvrdu da mogu sudjelovati u konferenciji uživo?
Da, ako želite sudjelovati na konferenciji uživo, morate imati covid potvrdu ili neku drugu potvrdu, koju u skladu s epidemiološkim mjerama prihvaćamo za pristup konferenciji uživo. Sve detalje dobili ste u mailu, a možete ih pronaći i ovdje.
Što ako nemam covid potvrdu?
Ukoliko nemate EU covid potvrdu, prihvaćamo i druge dokaze o cijepljenje i/ili prebolijevanju, te potvrdu o negativnom rezultatu na PCR ili BAT testu.
Može li se sudionik/ca registrirati uživo i kada?
Registracijski pult će biti otvoren u četvrtak od 12 do 18 sati i u petak od 8.30. Prije same registracije potrebno je javiti se na covid check point, a tek onda pristupiti registraciji. Molimo vas da tijekom cijele konferencije svoju akreditaciju nosite na vidljivom mjestu, jer nam je ona ujedno i dokaz da ste prošli covid check point.
Kada i kome je potrebno donijeti prezentaciju?
Prezentaciju možete donijeti na USB-u ili ju preuzeti s mjesta na koje ste ju pohranili koristeći internet jednom kada dođete na konferenciju. Molimo da dođete 15 minuta prije početka sekcije u kojoj izlažete te se obrate predsjedavajućem/ćoj i tehničkoj podršci kako bi prezentacije bile na vrijeme spremne za izlaganja.
Što mi je potrebno ako svoj rad izlažem online?
Na konferenciji se koristi online platforma zoom. Možete ju preuzeti ovdje ukoliko ju do sada niste koristili. Priključite se putem linka iz programa najkasnije 15 minuta prije početka sekcije u kojoj izlažete.
Što ako mi se način sudjelovanja na konferenciji promijeni (npr. mislila sam da ću uživo, ali ipak ću online ili obrnuto)?
Ako se predomislite iz bilo kojeg razloga to je u redu. Molimo vas da samo u vašem pristiglom mailu u anketi koju se već primili ponovno otvorite i promijenite vaš odgovor te da nas o tome obavijestite na naš službeni mail kako bi mogli javiti predsjedavajućem/ćoj u vašoj sekciji.