Priprema sažetaka i izlaganje radova

Sažetak rada mora biti napisan na hrvatskom ili engleskom jeziku. Opseg sažetka mora biti od 1800 do 2000 znakova, što ne uključuje naslov rada, ime autora i naziv institucije. Sažeci neće biti posebno lektorirani, već će biti objavljeni u obliku u kojem su predani. Autori trebaju označiti koju vrstu izlaganja prijavljuju (simpozij, usmeno izlaganje, poster ili okrugli stol). Sažeci empirijskih radova trebaju sadržavati jasno izložen cilj i/ili problem istraživanja, metodologiju te glavne rezultate s naznakama njihove interpretacije. Budući da je broj radova koji će moći biti izloženi ograničen, kako bismo omogućili što većem broju autora da izlože svoj rad, jedna osoba može biti autor u najviše tri rada, pri čemu na samo jednom može biti prvi ili jedini autor.

Programski odbor će recenzirati prijavljene radove i donijeti odluku o njihovu prihvaćanju za izlaganje na skupu. Obavijest autorima o prihvaćanju rada bit će poslana do 10. 2. 2011. Sažeci prihvaćenih radova bit će tiskani u knjizi sažetaka, koja će biti objavljena prije početka održavanja skupa. U program i knjigu sažetaka bit će uvršteni samo radovi prihvaćeni za izlaganje, čiji autori uplate kotizaciju najkasnije do 15. 3. 2011.

Trajanje usmenog priopćenja ograničeno je na 15 minuta, a neposredno nakon svakog izlaganja predviđena je rasprava u trajanju od 5 minuta. Simpozij mora imati 4 rada.

Radovi se mogu izložiti na hrvatskom ili engleskom jeziku.

Predviđene dimenzije postera, koji će biti izloženi u okviru poster sekcije, su 90 x 120cm.

 

Prijava izlaganja i registracija

Registracija sudionika i prijavljivanje izlaganja, te slanje sažetaka mogu se obaviti isključivo on-line, putem internetske stranice skupa, uz pomoć Obrasca za prijavu.

Registracija i prijavljivanje izlaganja bit će mogući od 20. 11. 2010. Posljednji rok za prijavljivanje izlaganja je 27. 1. 2011. Nakon ovog roka neće biti moguće prijaviti bilo koji oblik izlaganja.

Kotizacija

Kotizacija za sudionike konferencije uključuje pravo sudjelovanja u svim konferencijskim aktivnostima, konferencijske materijale uključujući program i knjigu sažetaka, osvježenje u pauzama, domjenak dobrodošlice, te konferencijsku večeru.

Studenti (uključujući i studente poslijediplomskog studija) koji žele prisustvovati konferenciji oslobođeni su plaćanja kotizacije, ali se najkasnije do 1. travnja moraju registrirati kao sudionici putem sustava on-line prijave. Njihova akreditacija omogućuje pristup svim konferencijskim aktivnostima, osvježenje u pauzama, te domjenak dobrodošlice. Studenti koji izlažu rad moraju se registrirati prije 15. ožujka kako bi njihov rad bio uključen u raspored programa, te knjigu sažetaka. Studenti dokaz o svojem studentskom statusu (potvrdu fakulteta da su trenutno upisani u određenu godinu preddiplomskog, diplomskog ili poslijediplomskog studija na dotičnom fakultetu) moraju poslati putem e-maila na adresu drzb@ffzg.hr. Studenti psihologije na Filozofskom fakultetu u Zagrebu kao dokaz svog studentskog statusa umjesto potvrde mogu poslati svoj matični broj studenta.

Kotizacija za osobe u pratnji uključuje sudjelovanje na svečanom otvorenju i prvom pozvanom predavanju, domjenak dobrodošlice i konferencijsku večeru. Osobe u pratnji se trebaju registrirati najkasnije do 1. travnja putem sustava on-line prijava.

Pristup konferencijskim događanjima bit će omogućen samo registriranim sudionicima koji imaju vidljivo istaknutu konferencijsku akreditaciju.

Članovi Hrvatskog psihološkog društva imaju pravo na sniženi iznos kotizacije, pod uvjetom da su platili članarinu za 2011. godinu ili da članarinu plate prilikom registracije.

Zadnji rok za uplatu rane kotizacije je 10. 3. 2011. U program i knjigu sažetaka bit će uvršteni samo radovi prihvaćeni za izlaganje, čiji autori uplate kotizaciju najkasnije do 15. 3. 2011.

Iznosi kotizacije

Rokovi uplateČlanovi HPD-aOstali sudionici
Rana kotizacijaDo 10.3.2011.350 kn400 kn
Redovna kotizacijaOd 11.3.2011.500 kn600 kn
Osobe u pratnjiDo 1.4.2011.255 kn255 kn
Samo zajednička večera Do 1.4.2011.  220 kn
 220kn

Upute za plaćanje kotizacije

Primatelj uplate: Filozofski fakultet u Zagrebu
Adresa primatelja: Ivana Lučića 3, 10000 Zagreb
Banka: Zagrebačka banka d.d., Savska 60
Broj žiro-računa: 2360000-1101311177
Poziv na broj: 2103
Svrha uplate: Kotizacija za skup 20. DRZB

Za plaćanje iz inozemstva, prilikom uplate treba navesti i sljedeće podatke:
IBAN: HR1823600001101311177
SWIFT: ZABAHR2X

Molimo da potvrdu o uplaćenoj kotizaciji svakako pošaljete e-mailom na adresu drzb@ffzg.hr ili na fax broj +385 1 6120-037, kako bismo osigurali da na vrijeme dobijete svoju konferencijsku akreditaciju i materijale.

Molimo da uplate vršite preko FINE zbog lakšeg identificiranja uplatitelja.