Aleksandra huić rođena je 1980. u Zagrebu. Na Odsjeku za psihologiju Filozofskog Fakulteta Sveučilišta u Zagrebu diplomirala je 2004. godine., a doktorirala 2012. godine. Od 2004. godine zaposlena je kao stručna suradnica u Centru za psihodijagnostičke instrumente (današnji Centar za primijenjenu psihologiju). Od 2008. godine radi kao asistentica i viša asistentica na Katedri za socijalnu psihologiju. Od 2017. godine radi kao docentica na Katedri za školsku psihologiju i Katedri za razvojnu psihologiju Odsjeka za psihologiju.
Područja njezinog znanstvenog interesa obuhvaćaju teme iz socijalne psihologije obrazovanja, posebice školsku klimu, stavove i očekivanja nastavnika (vezane uz rod i seksualnu orijentaciju učenika), te interakciju između učenika i nastavnika, kao i međusobne socijalne odnose učenika. Bavi se i područjem dječjih prava, posebice pravom na participaciju u sustavu odgoja i obrazovanja. Zanima ju i prevencija loših razvojnih ishoda i problema mentalnog zdravlja adolescenata. Povezano s time do sada je surađivala na dva preventivna programa - prevencija kockanja kod adolescenata i prevencija seksualnog nasilja nad i među djecom i adolescentima.
Do sada je sudjelovala u radu petnaestak znanstvenih projekata, od toga sedam domaćih, jedan europski, te šest međunarodnih; tri razvojno-tehnička projekta od kojih je jedan međunarodni Tempus projekt. Interdisciplinarno surađuje sa Edukacijsko-rehabilitacijskim fakultetom i Studijskim centrom socijalnog rada. Bila je suvoditeljica 17. I 24. Ljetne psihologijske škole, te mentor-savjetovatelj u desetak studentskih istraživačkih projekata, od kojih su dva nagrađena rektorovom nagradom. Pod njenim mentorstvom do sada je obranjeno 15-ak diplomskih radnji.
Do sada je objavila 26 znanstvenih radova (od čega su 3 poglavlja u knjigama, te 2 rada objavljena u ko-autorstvu sa studentom proizašla iz diplomskih istraživanja), te je ko-autorica i su-urednica jedne znanstvene knjige. Objavila je i 10 stručnih radova (većinom poglavlja u knjigama), te je podnijela 95 priopćenja na domaćim i međunarodnim znanstvenim i stručnim skupovima. Adaptirala je i konstruirala desetak psihologijskih mjernih instrumenata. Recenzent je za preko 15 domaćih i međunarodnih časopisa. Bila je gostujući znanstvenik na University of Texas at Austin i ISCTE IUL, Lisabon, Portugal.
Aktivno se angažira i u organizaciji domaćih i međunarodnih znanstvenih skupova (do danas članica POO 11 različitih domaćih i međunarodnih skupova), te se bavi i aktivnostima popularizacije znanosti (do sada sudjelovala i/ili vodila 5 Psihofest-a, festivala popularizacije psihologije). Jedna je od dobitnica državne nagrade za znanost u kategoriji popularizacija znanosti za 3. Psihofest – festival psihologije (2015).
U preddiplomskim i diplomskim programima studija psihologije na Filozofskom Fakultetu nositeljica je i/ili sudjeluje u izvođenju nastave na kolegijima psihologija djetinjstva i adolescencije, uvod u predškolsku i školsku psihologiju, metodika nastave psihologije. Nositeljica je kolegija psihologija odgoja i obrazovanja na preddiplomskom studiju pedagogije na istom fakultetu, te kolegija edukacijska psihologija na preddiplomskom studiju fakulteta političkih znanosti. Bila je i gost predavač na edukacijsko-rehabilitacijskom i prehrambeno-biotehnološkom fakultetu.
Završila je dodatnu izobrazbu iz metodike visokoškolske nastave, više edukacija iz područja statističke obrade podataka i psihologijskog savjetovanja, kao i edukaciju za Voditelja izrade i provedbe projekata financiranih iz eu fondova. Bila je i polaznica međunarodne ljetne škole Europskog udruženja za eksperimentalnu socijalnu psihologiju.
Članica je Hrvatskog psihološkog društva i Hrvatske psihološke komore.