Oblici sudjelovanja

Program skupa obuhvaća priopćenja izvornih fundamentalnih i primijenjenih istraživanja iz svih područja psihologije. Oblici sudjelovanja su sljedeći:

- simpozij (najmanje 4 rada različitih autora koji se bave zajedničkom temom ili nizom istraživanja, a koje okuplja organizator simpozija)

- usmeno izlaganje (izlaganje pojedinačnog istraživanja ili teme)

- poster (prezentacije koje omogućavaju intenzivnu interakciju autora i sudionika)

- okrugli stol (rasprava o relevantnoj stručnoj ili istraživačkoj temi)

Priprema sažetaka i izlaganje radova

Sažetak rada treba biti napisan na standardnom hrvatskom ili engleskom jeziku. Sažeci koji jezično značajno odstupaju od standarda odabranog jezika, neće biti uključeni u postupak recenzije. Opseg sažetka mora biti od 1800 do 2000 znakova, što ne uključuje naslov rada, ime autora i naziv institucije. Autori trebaju označiti koju vrstu izlaganja prijavljuju (simpozij, usmeno izlaganje, poster ili okrugli stol). Sažeci empirijskih radova trebaju sadržavati jasno izložen cilj i/ili problem istraživanja, metodologiju te glavne rezultate s naznakama njihove interpretacije. Budući da je broj radova koji će moći biti izloženi ograničen, kako bismo omogućili što većem broju autora da izlože svoj rad, jedna osoba može biti autor u najviše tri rada, pri čemu na samo jednom može biti prvi ili jedini autor.

Programski odbor će recenzirati prijavljene radove i donijeti odluku o njihovu prihvaćanju za izlaganje na skupu. Obavijest autorima o prihvaćanju rada bit će poslana do 15.2.2015. Sažeci prihvaćenih radova bit će tiskani u knjizi sažetaka, koja će biti objavljena prije početka održavanja skupa. U program i knjigu sažetaka bit će uvršteni samo radovi prihvaćeni za izlaganje, čiji autori uplate kotizaciju najkasnije do 15.3.2015.

Trajanje usmenog priopćenja ograničeno je na 15 minuta, a neposredno nakon svakog izlaganja predviđena je rasprava u trajanju od 5 minuta. Simpozij mora imati 4 rada.

Radovi se mogu izložiti na hrvatskom ili engleskom jeziku.

Predviđene dimenzije postera, koji će biti izloženi u okviru poster sekcije, su 90 x 120cm.

Prijava izlaganja

Prijavljivanje izlaganja, te slanje sažetaka mogu se obaviti isključivo on-line, putem internetske stranice skupa koristeći obrazac za prijave.

Sažetak izlaganja/postera prijavljuje samo prvi autor, odnosno onaj autor koji će rad izložiti. Ostali suautori ne trebaju prijaviti sažetak, nego se samo registrirati.

Organizatori simpozija prijavljuju i sažetak simpozija i sažetak svakog pripadajućeg rada. Autori pojedinih radova unutar simpozija NE prijavljuju pojedinačno svoje sažetke, nego se u sustav samo registriraju.

Organizatori okruglog stola prijavljuju samo sažetak okruglog stola, a sudionici se registriraju kao sudionici okruglog stola.

Registracija i prijavljivanje izlaganja bit će mogući od 10.11.2014.

Posljednji rok za prijavljivanje izlaganja je 15.1.2015. Nakon ovog roka neće biti moguće prijaviti bilo koji oblik izlaganja.

 

VAŽNO: Zbog brojnih upita, rok za prijavu sažetaka je produžen do 1. veljače 2015.

Kotizacija

Kotizacija za sudionike konferencije uključuje pravo sudjelovanja u svim konferencijskim aktivnostima, konferencijske materijale uključujući program i knjigu sažetaka, osvježenje u pauzama, domjenak dobrodošlice, te zajedničku večeru.

Studenti (uključujući i studente poslijediplomskog studija) koji žele prisustvovati konferenciji nisu oslobođeni plaćanja kotizacije, ali je za njih osigurana niža kotizacija, pri čemu se najkasnije do 31.3.2015. moraju registrirati putem sustava on-line prijave i platiti kotizaciju. Studentska akreditacija omogućuje pristup svim konferencijskim aktivnostima, osvježenje u pauzama te domjenak dobrodošlice, ali ne uključuje zajedničku večeru. Studenti koji izlažu rad moraju se registrirati i platiti kotizaciju prije 15.3.2015. kako bi njihov rad bio uključen u raspored programa te knjigu sažetaka. Studenti dokaz o svojem studentskom statusu (potvrdu fakulteta da su trenutno upisani u određenu godinu preddiplomskog, diplomskog ili poslijediplomskog studija na dotičnom fakultetu) moraju poslati putem e-maila na adresu drzb@ffzg.hr. Studenti psihologije na Filozofskom fakultetu u Zagrebu kao dokaz svog studentskog statusa umjesto potvrde mogu poslati svoj matični broj studenta.

Odobrena je snižena kotizacija za psihologe-vježbenike i nezaposlene u iznosu od 50 kn. Psiholozi-vježbenici trebaju na e-mail drzb@ffzg.hr poslati: svoje ime i prezime, instituciju u kojoj odrađuju vježbenički staž te ime i prezime mentora.
Nezaposleni psiholozi trebaju na e-mail drzb@ffzg.hr poslati potvrdu o nezaposlenosti.

Svi koji plaćaju sniženu kotizaciju, mogu posebno nadoplatiti za zajedničku večeru (u iznosu od 200 kuna po osobi).

Kotizacija za osobe u pratnji uključuje sudjelovanje na svečanom otvorenju i prvom pozvanom predavanju, domjenak dobrodošlice i zajedničku večeru. Osobe u pratnji trebaju se registrirati najkasnije do 1.4.2015. putem sustava on-line prijava.

Pristup konferencijskim događanjima bit će omogućen samo registriranim sudionicima koji imaju vidljivo istaknutu konferencijsku akreditaciju.

Članovi Hrvatskog psihološkog društva imaju pravo na sniženi iznos kotizacije, pod uvjetom da su platili članarinu za 2015. godinu.

Zadnji rok za uplatu rane kotizacije je 1.3.2015. U program i knjigu sažetaka bit će uvršteni samo radovi prihvaćeni za izlaganje, čiji autori uplate kotizaciju najkasnije do 15.3.2015.

Iznosi kotizacije

Rokovi uplate Sudionici koji nisu članovi HPD-a
Članovi HPD-a
Pratnja
Studenti, vježbenici,  nezaposleni i umirovljenici
Rana kotizacija Do 1.3.2015. 500 kn 400 kn 250 kn
 50 kn
Redovna kotizacija Od 2.3. do 31.3.2015. 650 kn 550 kn 250 kn
 50 kn
Kasna kotizacija Od 1.4.2015. 800 kn 800 kn    

Upute za plaćanje kotizacije

Primatelj uplate: Filozofski fakultet u Zagrebu
Adresa primatelja: Ivana Lučića 3, 10000 Zagreb
Banka: Zagrebačka banka d.d., Savska 60
IBAN: HR1823600001101311177
Poziv na broj: 2103
Svrha uplate: Kotizacija za skup 22. DRZB

Za plaćanje iz inozemstva, prilikom uplate treba navesti i sljedeće podatke:
SWIFT: ZABAHR2X

Molimo da potvrdu o uplaćenoj kotizaciji svakako pošaljete e-mailom na adresu drzb@ffzg.hr ili na fax broj +385 1 6120-037, kako bismo osigurali da na vrijeme dobijete svoju konferencijsku akreditaciju i materijale.

Svi sudionici kojima treba dostaviti ponudu za plaćanje, trebaju popuniti i narudžbenicu (koja se nalazi niže u prilogu) s potpisom i pečatom, skenirati je i poslati e-mailom ili putem fax broja. Prije slanja popunjene narudžbenice, potrebno je prethodno se registrirati putem on-line sustava prijave.

Bodovanje

Skup će biti prijavljen Hrvatskoj psihološkoj komori i Hrvatskoj liječničkoj komori te će za članove tih komora biti bodovan u skladu s njihovim pravilnicima.