Andrea je osnovnu i srednju školu (MIOC) završila u Zagrebu te je maturirala u Washington High School (SAD). Diplomirala je na Odsjeku za psihologiju Filozofskog fakulteta u Zagrebu, a na istom fakultetu i doktorirala 2009. god. U zvanje više znanstvene suradnice izabrana je 2017., a u zvanje izvanredne profesorice 2020. god. Usavršavala se na većom broju međunarodnih znanstvenih i stručnih edukacija i ljetnih škola iz kognitivne psihologije i psihologijske metodologije.
Svoj je rad prezentirala na nizu međunarodnih i domaćih konferencija, održala plenarno predavanje (Alps Adria Psychology Conference, Ljubljana, 2019) te nekoliko pozvanih predavanja na različitim stručnim skupovima. Predavala je na studiju gerontopsihologije Sveučilišta u Padovi. Povremeni je recenzent za 15ak međunarodnih znanstvenih časopisa. Nagrađena je Godišnjom nagradom Društva sveučilišnih nastavnika i drugih znanstvenika za najbolja ostvarenja mladih znanstvenika (2003).
Andrea je voditeljica znanstveno-istraživačkog projekta Afektivni kognitivni trening: neuralni, kognitivni i bihevioralni učinci (Hrvatska zaklada za znanost; razdoblje 2021-2024). Surađivala je na nekoliko međunarodnih projekata iz područja kognitivne psihologije i kognitivnog starenja, a trenutno je suradnik na projektu Neural architecture of consciousness (voditelj: Prof. K. Sandberg – Aarhus University; 2019-2023). Bila je voditeljicom nekoliko sveučilišnih istraživačkih potpora (Uloga autobiografskog pamćenja u funkciji dobi, 2015-2016; Odrednice učinkovitosti neuromodulacijskog afektivno-kognitivnog treninga, 2018). Od 2019. godine voditeljica je CEEPUS akademske mreže pod nazivom Neuroshare: Sharing tools and expertise in behavioral neuroscience u kojoj sudjeluju istraživači iz 10 zemalja središnje i istočne Europe.
Članica je European Society for Cognitive Psychology, Psychonomic
Society te Upravnog odbora
Zagrebačkog psihološkog društva.